Regulamin sklepu

I WARUNKI OGÓLNE:

 

1. Sklep internetowy firmy znajdujący się na stronie internetowej www.zanclus.net umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

 

2. Sklep www.zanclus.net prowadzony jest przez firmę:

 

Krzysztof Tryc AQUA-MOR

03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 78, lok 3

NIP: 524-157-93-75

Regon: 015200517

 

3. Adres do korespondecji:

 

Krzysztof Tryc AQUA-MOR

ul. Książkowa 7 m 203

03-134 Warszawa

tel. : +48 694 220 410  

 

4. Zakup w sklepie internetowym www.zanclus.net oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

II PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

 

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „Zamówienie”.

Aby można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

 

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

 

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.

 

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma  AQUA-MOR zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić zamawiającego.

 

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

 

10. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.zanclus.net są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

 

11. Firma AQUA-MOR wystawia w dniu wysyłki paragon fiskalny. Aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć to w momencie składania zamówienia oraz poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

 

III DANE OSOBOWE:

 

    szczegółowo omówione są w  „Polityce Prywatności”

   

IV WYSYŁKA ZAMÓWIONYCH TOWARÓW:

 

12. Odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej należącej do Poczty Polskiej – POCZTEX24 jako paczka priorytetowa (po otrzymaniu  przedpłaty na konto) oraz jako paczka pobraniowa (opłata realizowana w momencie odbioru przesyłki).

 

13. Inną formą wysyłki zamówionych towarów jest skorzystanie z usług firmy kurierskiej DPD, możliwość przedpłaty lub paczki pobraniowej.

 

14. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym w Warszawie na ul. Jagiellońskiej 78, lok.3.  W tym celu prosimy o zaznaczenie opcji „Odbiór osobisty”

 

V ODBIÓR ŻYWYCH ZWIERZĄT:

 

15. Zwierzęta sprzedawane przez sklep AQUA-MOR są zdrowe, po kwarantannie.

 

16. Sklep nie przyjmuje zwrotów oraz nie wymienia zwierząt na inne.

 

17. Zapraszamy do osobistego odbioru zwierząt w naszym sklepie który mieści się w Warszawie ul.Jagiellońska 78, lokal 3.

 

VI FORMY PŁATNOŚCI:

 

18. Gotówką przy odbiorze przesyłki.

 

19. Przelewem na konto /przedpłata/, dane do przelewu:   

 

PKO BP SA: 50102055581111158178900033

Krzysztof Tryc AQUA-MOR

ul. Książkowa 7 m 203

03-134 Warszawa

 

VII GWARANCJA, REKLAMACJA I ZWROTY:

 

20. Towary prezentowane w sklepie AQUA-MOR są nowe i objęte gwarancją producenta/importera, zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych, dostarczanych razem z towarem.

 

21. W przypadku reklamowania wadliwego towaru Klient zobowiązany jest poinformować drogą mailową o tym fakcie Sklep oraz dostarczyć na własny koszt wadliwy produkt do siedziby Sklepu wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt Sklepu

 

22. Termin rozpatrzenia reklamacji ustala dystrybutor reklamowanego sprzętu. O terminie tym Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.

 

23. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie sprawdzenia towaru przez Klienta w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego.

 

24. Sklep nie odpowiada za czas jaki spedytor lub przewoźnik potrzebuje na dostarczenie zamówionych towarów pod wskazany adres. Czas dostarczenia towarów przez spedytora lub przewożnika nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń lub reklamacji.

 

25.  Każdy Klient ma prawo zrezygnować z zakupu  w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Rezygnacja możliwa jest tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani w żaden inny sposób naruszony. Produkt powinien być zwracany w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu, wraz z otrzymanym w przesyłce dowodem sprzedaży. Sklep gwarantuje zwrot ceny równej cenie produktu, na konto wskazane przez Klienta. Koszty przesyłki towaru nie są zwracane. Towar noszący cechy naruszenia zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

Dodaj komentarz